ДЕРЖАВНЕ ФІНАНСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ДЕРЖАВНЕ ФІНАНСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

09.03.2023 13:20

[12. Public administration]

Author: Найда Інна Володимирівна, кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри права Київського кооперативного інституту бізнесу і права



Патріотичне виховання включає в себе соціально-політичні, організаційні, цільові, функціональні та інші аспекти. Головною його складовою є формування в молоді пошани та любові до рідної країни, до її символів, що здійснюється, в першу чергу, родиною, найближчим соціальним оточенням, навчальними закладами через передавання певних культурних зразків, традицій, звичаїв, вірувань тощо. Зазначимо, що й органи державної влади різних рівнів приділяють значну увагу патріотичному вихованню молоді, спрямованому в першу чергу на формування готовності до захисту Вітчизни, поваги до вітчизняного законодавства та засад демократичної, правової держави, поваги до української історії, культурної спадщини країни [1, с. 287].

Національно-патріотичне виховання втілює і віддзеркалює в собі процес національного відродження української нації.

Для успішної реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання [2] необхідним є належне фінансування, яке реалізується через фінансовий механізм держави. 

На думку О. Василика фінансовий механізм держави - це як комплекс спеціально розроблених і законодавчо закріплених в державі форм і методів створення та використання фінансових ресурсів для забезпечення економічного розвитку і соціальних потреб громадян. [3, с. 102].

Орієнтовний обсяг фінансування Програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року становить 324216,1 тис. гривень, у тому числі 122406,5 тис. гривень - за рахунок коштів державного бюджету, 189042,13 тис. гривень - за рахунок місцевих бюджетів, 12767,47 тис. гривень - за рахунок інших джерел. Обсяг видатків, необхідних для виконання Програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, визначається щороку з урахуванням можливостей державного і місцевих бюджетів під час формування їх показників [4].

З цього випливає, що для фінансування національно-патріотичного виховання застосовується бюджетний принцип субсидіарності, тобто розподіл видів видатків між державним бюджетом та місцевими бюджетами.

Пропонуємо запровадити Варіанти комбінування державного і місцевого фінансування з іншими альтернативними джерелами. Це можуть бути залучені кошти інвесторів, фінансування від міжнародних фінансових інститутів, меценатів тощо.

Наразі в суспільстві стає пріоритетним чітке усвідомлення того, що національно-патріотичне виховання має надзвичайно важливе значення для забезпечення сталого розвитку країни. 

Література:

1. Чупрій Л. В. Державна підтримка патріотичного виховання молоді. Сучасна українська політика. Політики і політологія про неї. Київ, 2010. Вип. 19. С. 287–297.

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 року № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки». Урядовий кур'єр від 14.10.2020 - № 200.

3. Василик О. Д. Теорія фінансів: підручник. Київ : НІОС, 2003. 416 с.

4. Про затвердження Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України : Постанова Кабінету Міністрів України від 30 чер. 2021 р. № 673. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/673-2021 (дата звернення: 06.03.2023). 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота