ЗАСТОСУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ПУБЛІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ СФЕРИ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ЗАСТОСУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ПУБЛІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ СФЕРИ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

29.08.2023 13:55

[12. Public administration]

Author: Угоднікова Олена Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри Туризму та готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова



У сучасному світі, де туризм та гостинність стали важливими складовими глобальної економіки, використання механізмів публічного маркетингу для розвитку цих сфер набуває особливої актуальності. Швидка зміна ринкових умов, зростання конкуренції та зміни у споживчому підході створюють потребу в ефективних стратегіях, що привертають увагу та впливають на обрані напрямки. Сфера туризму та готельно-ресторанного господарства є однією з найбільш важливих галузей світової економіки, яка прямо впливає на створення робочих місць, зростання ВВП та податкових надходжень. Завдяки глобалізації і технологічному прогресу, конкуренція в цих галузях значно зросла. Застосування публічного маркетингу допомагає вирізнятися серед інших місць та привертати більше туристів. Розвиток туризму та гостинності сприяє обміну культурними цінностями, збагаченню культурного досвіду та співпраці між різними країнами. Сучасні туристи більш вимогливі та освічені. Вони шукають якісний досвід, унікальність та відповідність своїм потребам. Публічний маркетинг допомагає задовольнити їхні очікування. Розвиток туризму повинен бути сталим та дбайливо враховувати вплив на навколишнє середовище. Публічний маркетинг може сприяти популяризації екологічно відповідних практик. Розробка ефективних стратегій публічного маркетингу сприяє розвитку малого та середнього бізнесу в сфері туризму та гостинності [1-2].

Сфера туризму та готельно-ресторанного господарства в сучасному світі стає важливим двигуном економічного розвитку та культурного обміну. Для забезпечення конкурентоспроможності, залучення туристів та забезпечення сталого росту цих галузей, використання механізмів публічного маркетингу виходить на передній план. Питання застосування цих механізмів для розвитку сфери туризму та готельно-ресторанного господарства належить до ключових викликів сучасності. Ключові аспекти цього питання включають [1-2]:

- брендування дестинацій;

- залучення туристів шляхом ефективного використання медіа, соціальних мереж та рекламних кампаній для привертання туристів;

- збереження культурної спадщини;

- сталість та відповідальний туризм;

- партнерство з громадами;

- інновації та технології.

Отже, питання відкриває обговорення про важливість розробки та впровадження ефективних публічних маркетингових стратегій у сфері туризму та готельно-ресторанного господарства для досягнення росту, сталості та задоволення як потреб туристів, так і вимог суспільства та культурної спадщини. Загалом, актуальність використання механізмів публічного маркетингу для розвитку сфери туризму та готельно-ресторанного господарства полягає в можливості вирішення комплексу викликів, забезпеченні сталого росту та вигоди для економіки, культури та споживачів.

Список використаних джерел:

1. Гончаренко К.І. Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності. Публічне управління та митне адміністрування. 2018. № 1(18). С. 48-52

2. Угоднікова О. Впровадження механізмів публічного маркетингу: зовнішні та внутрішні чинники впливу. Актуальні проблеми державного управління. 2021. Т. 3, № 85. С. 188–192



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота