ТВОРЧИЙ ПРОЄКТ «ХАРАКТЕРНІ П’ЄСИ ДЛЯ ФОРТЕПІАНО Г. БЕЗ’ЯЗИЧНОГО» - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ТВОРЧИЙ ПРОЄКТ «ХАРАКТЕРНІ П’ЄСИ ДЛЯ ФОРТЕПІАНО Г. БЕЗ’ЯЗИЧНОГО»

28.09.2023 12:57

[7. Art history]

Author: Прищепа Олена Петрівна, викладач кафедри мистецьких дисциплін, Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка; Селюченко Серафим Вячеславович, студент, Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка


ORCID: 0000-0002-6876-5910 (Olena Pryshchepa)

Мета освітньо-професійної програми для магістрів спеціальності 025 «Музичне мистецтво» – підготовка фахівців, які володіють навичками педагогічної, виконавської, культурно-просвітницької, дослідницької та проєктної діяльності у галузі музичного мистецтва. Підсумкова атестація випускника може бути проведена у різних формах, у тому числі у формі публічної демонстрації творчого проєкту. Розробка та презентація творчого проєкту викладача-наочний приклад та зразок для студентів.

Як відомо. створення творчого проєкту розподіляється на декілька етапів: підготовчо-організаційний (вибір теми, формулювання мети, складання плану дій); пошук інформації (аналіз, синтез зібраних даних); художньо-творча практична діяльність (вивчення нотного тексту музичних творів, робота над виразним художнім виконанням); узагальнення (у вигляді публічної лекції-концерту).

Стосовно теми нашого проєкту: Геннадій Без’язичний – сучасний український професійний піаніст-практик, викладач фортепіано, вокалу, теорії музики. Закінчив Донецьку державну музичну академію. «Характерні п’єси» автор створив за принципом «єдності технічного і художнього». Кожна п’єса-програмна фортепіанна мініатюра для технічного відпрацювання різних фортепіанних фактурних елементів: 

№1 Гарний настрій (пунктирний ритм), 

№2 Прогулянка (трихордний мотив), 

№3 Стрибунець (легке кистьове стакато та стрибки),      

№4 Естафета (підкладання та перекладання пальців),     

№5 Вертун (легке стакато терціями в правій руці),          

№6 Дзига (підготовка виконання трелі та морденту),       

№7 Вітерець ( виконання пасажів), 

№8 Танок ( зміна регістрів), 

№9 Бабусина казка (розвиток 4-5 пальців),   

№10 Чарівник (стрибки), 

№11 Хвалько (акорди на стакато), 

№12 Струмок (вільна кисть правої руки),       

№13 Далекий мандрівник (розподіл сили звуку в одній руці), 

№14 Старий човен (терцієва техніка), 

№15 Живчик (стрибки у лівій руці), 

№16 Русалка (плавні пасажи),    

№17 Буревісник (довгі пасажи на одному подиху),       

№18 Весняний вечір (мелодія у лівій руці звучить на фоні синкопованого ритму в правій). 

Отже, яскраві музичні образи п’єс сприяють не тільки опануванню різних видів фортепіанної техніки, а й розвивають чуйність, емоційність, творчу фантазію та уяву виконавця.

Розроблений творчий проект «Характерні п’єси для фортепіано Г. Без’язичного» слугує зразком для студентів, демонструє поєднання педагогічної, методичної, виконавської, культурно-просвітницької, дослідницької діяльності викладача ЗВО.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота