УПРАВЛІННЯ IНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

УПРАВЛІННЯ IНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

21.12.2023 11:36

[1. Economic sciences]

Author: Чекмасова Ірина Анатоліївна, кандидат технічних наук, доцент кафедри менеджменту Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»


Залучення інвестицій впливає на всю економічну діяльність підприємства у різних її аспектах. Ці зміни відображаються у значенні певних якісних та кількісних характеристик діяльності підприємства, які, у свою чергу, впливають на значення фінансових та економічних показників. На основі цих індикаторів стейкхолдери роблять висновок про зміну цінності підприємства. При цьому безумовно важливим є той факт, що вплив інвестиційної діяльності може бути як позитивним – у разі її ефективної реалізації, так і негативним – при неефективному вкладенні коштів. Тому обґрунтування ефективних напрямів інвестиційної діяльності, безумовно, є первинним завданням для ухвалення інвестиційного рішення менеджментом підприємства, після чого доцільно проводити вибір напрямів вкладення капіталу з погляду перспектив впливу цього рішення на збільшення цінності підприємства для стейкхолдерів.

Розглянемо зміст ланцюжка формування ціннісних характеристик, які відображають наслідки впровадження інвестиційного проєкту, в результаті якого відбувається розширення номенклатури продукції підприємства. 

Для споживачів – це збереження та/або зростання довіри до продукції, яка для підприємства свідчить про лояльність споживачів, що позитивно впливає на впізнаваність бренду, торгової марки та інші фактори. Зрештою, зростають такі ціннісні індикатори, як рівень попиту на продукцію, позитивна динаміка доходу, обсяг активів підприємства.

Для постачальників – це зростання обсягів закупівель та розширення ділових зв'язків із підприємством, яке збільшує асортимент, тобто відбувається зростання іміджу підприємства як ділового партнера.

Для працівників підприємства розширення номенклатури продукції, як правило, пов'язане зі збільшенням колективу, зростанням інтенсивності праці, а також розширенням можливостей для додаткового заробітку, появою додаткових можливостей для просування по службі як працівника, який має досвід на даному підприємстві.

Для держави – це забезпечення задоволення певних потреб суспільства, внесок у зростання сукупної доданої вартості країни. Також зростання обсягів виробництва та збуту, чисельності персоналу забезпечує збільшення розміру податкових відрахувань від діяльності підприємства.

Для власників підприємства, як домінуючої групи стейкхолдерів, змінюються такі ціннісні характеристики, як зростання активів та іміджу підприємства, у результаті збільшується прибуток, а отже, і розширюється база виплати дивідендів, зростає вартість бізнесу

Таким чином, розширення номенклатури продукції одночасно формує ціннісні характеристики для різних груп стейкхолдерів. Отже, з позиції управління на основі цінності, метою інвестиційної діяльності підприємства поряд із забезпеченням приросту прибутковості інвестованого у підприємство капіталу є забезпечення збільшення цінності підприємства.

Література

1. Arnold G., Davies M. Value-Based Management: Context and Application. John Wiley & Sons.: Chichester, UK, 2000. 384 р.

2. Отливанська Г. А. Управління інвестиційною діяльністю підприємства на основі цінності. Бізнес-інформ. 2017. № 3. С. 159–163.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота