ВІЗУАЛІЗАЦІЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

25.04.2024 23:10

[1. Economic sciences]

Author: Волков Артем Олексійович, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ; Чухліб Алла Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри статистики та економічного аналізу, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ


Інфографіка – візуальне представлення статистичної інформації за використанням графічних зображень, ефективний інструмент візуального сприйняття статистичних даних.

В маркетингових дослідженнях використання інфографіки дозволяє представити результати дослідження ринку товарів і послуг, аналізу конкурентів, пояснювати складні процеси з використанням візуальних елементів.

Розрізняють аналітичну інфографіку, що будується за аналітичними даними, новинну – створюється в оперативному режимі під певну новину, реконструкційну – використовується для відображення динаміки подій у хронологічному порядку.

Інфографіка поєднує в собі візуальні елементи (зображення, діаграми, графіки) з текстовою інформацією, що робить її більш привабливою та доступною. Візуалізація даних має бути актуальною, достовірною, лаконічною, візуально привабливою, передавати інформацію у зручному для сприйняття форматі.

Інфографіка може бути представлена у таки форматах, як:

- діаграми та графіки – лінійні, стовпчикові, кругові, секторні діаграми, гістограми, що використовуються для відображення співвідношення між різними елементами або значеннями даних;

- дендрограми – для відображення результатів ієрархічної кластеризації;

- картографічні інфографіки, які використовуються для відображення статистичної інформації за допомогою картографічних зображень;

- ілюстрації та піктограми – для візуального представлення даних та понять;

- інфографіка-інфоджер - інфографіка, що відображає інформацію про певний продукт/ послугу.

Яскрава та інформативна інфографіка привертає увагу користувачів та виділяється серед текстових матеріалів. Вона викликає інтерес до представлених даних та спонукає до подальшого дослідження теми.

Візуалізація даних за допомогою інфографіки дає можливість відобразити статистичні закономірності, тренди та взаємозв’язки між досліджуваними явищами, які можуть бути не помітні в текстовому форматі. Інфографіка надає можливість швидко та ефективно оцінити ситуацію на основі візуальних даних та  прийняти обґрунтовані рішення в сфері маркетингу.

Література:

1. Інфографіка: навчальний посібник / під наук. ред. Р. В. Пазюк.  Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2017. 107с.

2. Ткаченко О., Гуменюк М. Деякі аспекти візуалізації статистичних та наукових даних. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2020. Т. 3, № 2. С. 134-145.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота