Section 3. Marketing - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

Section 3. Marketing

18.11.2019 14:04

МУЗИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

[Section 3. Marketing]

Author: Гнатченко Олена Володимирівна, магістр, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Open topic »

23.11.2019 17:52

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

[Section 3. Marketing]

Author: Курячей Анастасія Андріївна, студентка ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна; Галіщук Станіслав Дмитрович, студент ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна

Open topic »

21.11.2019 12:48

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ БРЕНДІНГУ

[Section 3. Marketing]

Author: Маркова Аліна Сергіївна, студент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Open topic »

25.11.2019 10:09

ЛІНКБЕЙТІНГ, ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ САЙТУ

[Section 3. Marketing]

Author: Халєєва Марія Вячеславівна, студентка, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

Open topic »

Report summaries for the international academic and research Internet conference with the topic:

Ninety third economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities

Date of conference

28 січня 2025

Remaining time to start conference 10

Give topic

Сonferences

Conference 2025

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Calendar


Ninety second economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities
18-12-2024

Ninety third economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities
28-01-2025