УПРАВЛІННЯ ТЬЮТОРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ В ОСВІТІ ЯК ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЦЕСОМ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

УПРАВЛІННЯ ТЬЮТОРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ В ОСВІТІ ЯК ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЦЕСОМ

27.04.2017 17:05

[Секция 1. Экономика, организация и управление предприятиями, отраслями, комплексами]

Автор: Клименко Світлана Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри теорії й методики управління навчальними закладами освіти, Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти


Впровадження в освітній простір України тьюторних технологій як технологій інноваційних  вимагає уважного аналітичного підходу до перших результатів їх застосування за науково-дослідною роботою «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» [1]. Дослідженням проблем управління інноваціями  в освіті займались С. Ведемейер, Г. Веллінгтон, М. Вульман, М. Кларк, П. Мітчел, Ф. Персиваль, С. Сполдінг, Р. Томас, І. Богданова, В. Боднар, О. Гохберг, О. Євдокимов, І. Козловська, С. Сидоренко, А. Слободенюк та інші, що дозволяє продовжити та переглянути їх напрацювання. У контексті інноваційного розвитку розвинених країн світу освітня інфраструктура залучена до активної інноваційної політики як цілеспрямована система заходів інноваційного характеру, що в кінцевому рахунку  забезпечує високий інноваційний рейтинг. Перш за все інноваційна політика проявила і випробувала себе як фундамент побудови спільної стратегії компанії, її маркетингової і фінансової політики.  Вищі навчальні заклади післядипломної освіти  (що перед усім стосується педагогічних працівників) повинні займатися не лише науковими і прикладними дослідженнями, але і розробкою змісту прогресивних освітніх програм, що випереджають за знаннями і навиками існуючі потреби середніх шкіл, пошуком  інноваційних освітніх технологій, навчати, як по-новому управляти  учбовим процесом і своєю діяльністю. Поєднання політики, яка ще формується, але зрозумілої і прозорої, спрямованої на підвищення якості освіти, орієнтованої на економіку знань з використанням передових світових моделей її реалізації, дозволяє забезпечити інтеграцію інтересів держави і  суспільства.   На мікрорівні освітня установа є суб'єктом різних видів діяльності — як освітньої, так і не освітньої [2, с. 34].   До останньої відносяться такі її види, як наукова, управлінська, фінансова, зростає маркетингова складова залучення інших фінансових джерел розвитку школи. Виховна діяльність є органічним елементом усіх видів діяльності. При вказаному підході сутність інноваційної політики розглядається і через поведінку персоналу, тому повинні досліджуватися  різні аспекти стосунків,  особливо при ухваленні управлінських рішень. Врахування важливості впливу освітніх інновацій на розвиток економічної складової функціонування  закладів середньої  освіти  забезпечує їх перспективи у стратегічному напрямку розвитку.  А. В. Захарчук з метою оцінювання рівня інноваційного розвитку промислових підприємств пропонує виділяти три складових інноваційного розвитку організації: 1) ресурсну складову інноваційної діяльності, щодо умов, які забезпечують інноваційний розвиток; 2) технологічну, яка показує рівень технологічного оновлення; 3) ринкову, що відображає вплив організації на економіку [3]. Відносно навчальних закладів доцільно також їх розглядати у викладеній послідовності. 

Література:

1. Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті -  [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://sites.google.com/.../tutorskatehnologiaak

2. Заблоцький Б.Ф. Економіка й організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / Б. Ф. Заблоцький. – Львів: Новий світ, 2007. – 456 с.

3. Захарчук А. В. Інноваційні технології навчання в сучасній школі  [Електронний ресурс] / А. В. Захарчук. - Режим доступу: social-science.com.ua/article/263






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота