УПРАВЛІННЯ ТЬЮТОРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ В ОСВІТІ ЯК ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЦЕСОМ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

УПРАВЛІННЯ ТЬЮТОРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ В ОСВІТІ ЯК ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЦЕСОМ

27.04.2017 17:05

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Клименко Світлана Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри теорії й методики управління навчальними закладами освіти, Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти


Впровадження в освітній простір України тьюторних технологій як технологій інноваційних  вимагає уважного аналітичного підходу до перших результатів їх застосування за науково-дослідною роботою «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» [1]. Дослідженням проблем управління інноваціями  в освіті займались С. Ведемейер, Г. Веллінгтон, М. Вульман, М. Кларк, П. Мітчел, Ф. Персиваль, С. Сполдінг, Р. Томас, І. Богданова, В. Боднар, О. Гохберг, О. Євдокимов, І. Козловська, С. Сидоренко, А. Слободенюк та інші, що дозволяє продовжити та переглянути їх напрацювання. У контексті інноваційного розвитку розвинених країн світу освітня інфраструктура залучена до активної інноваційної політики як цілеспрямована система заходів інноваційного характеру, що в кінцевому рахунку  забезпечує високий інноваційний рейтинг. Перш за все інноваційна політика проявила і випробувала себе як фундамент побудови спільної стратегії компанії, її маркетингової і фінансової політики.  Вищі навчальні заклади післядипломної освіти  (що перед усім стосується педагогічних працівників) повинні займатися не лише науковими і прикладними дослідженнями, але і розробкою змісту прогресивних освітніх програм, що випереджають за знаннями і навиками існуючі потреби середніх шкіл, пошуком  інноваційних освітніх технологій, навчати, як по-новому управляти  учбовим процесом і своєю діяльністю. Поєднання політики, яка ще формується, але зрозумілої і прозорої, спрямованої на підвищення якості освіти, орієнтованої на економіку знань з використанням передових світових моделей її реалізації, дозволяє забезпечити інтеграцію інтересів держави і  суспільства.   На мікрорівні освітня установа є суб'єктом різних видів діяльності — як освітньої, так і не освітньої [2, с. 34].   До останньої відносяться такі її види, як наукова, управлінська, фінансова, зростає маркетингова складова залучення інших фінансових джерел розвитку школи. Виховна діяльність є органічним елементом усіх видів діяльності. При вказаному підході сутність інноваційної політики розглядається і через поведінку персоналу, тому повинні досліджуватися  різні аспекти стосунків,  особливо при ухваленні управлінських рішень. Врахування важливості впливу освітніх інновацій на розвиток економічної складової функціонування  закладів середньої  освіти  забезпечує їх перспективи у стратегічному напрямку розвитку.  А. В. Захарчук з метою оцінювання рівня інноваційного розвитку промислових підприємств пропонує виділяти три складових інноваційного розвитку організації: 1) ресурсну складову інноваційної діяльності, щодо умов, які забезпечують інноваційний розвиток; 2) технологічну, яка показує рівень технологічного оновлення; 3) ринкову, що відображає вплив організації на економіку [3]. Відносно навчальних закладів доцільно також їх розглядати у викладеній послідовності. 

Література:

1. Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті -  [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://sites.google.com/.../tutorskatehnologiaak

2. Заблоцький Б.Ф. Економіка й організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / Б. Ф. Заблоцький. – Львів: Новий світ, 2007. – 456 с.

3. Захарчук А. В. Інноваційні технології навчання в сучасній школі  [Електронний ресурс] / А. В. Захарчук. - Режим доступу: social-science.com.ua/article/263






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота