ВПЛИВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА КОНКУРЕНТНУ ПОЛІТИКУ ТА РОЗРОБКУ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВПЛИВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА КОНКУРЕНТНУ ПОЛІТИКУ ТА РОЗРОБКУ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

25.05.2016 12:11

[Секція 2. Менеджмент]

Автор: Жарук Оксана Володимирівна, студентка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»


У нинішніх умовах зростаючої конкуренції та взаємозалежності між ринками стає все важче підтримувати поточну позицію підприємства. Тому важливим є правильний вибір конкурентної стратегії, адже, за словами Котлера, «якщо компанія має ту ж стратегію, що й конкуренти, вона насправді не має стратегії». Виходячи з цих слів, підприємству необхідно будувати стратегію базуючись на власному положенні на ринку і на власних конкурентних перевагах. 

В період постійних змін в економіці для підприємств є абсолютною необхідністю приділяти велике значення управлінню, оскільки воно є ключовим елементом для виживання компанії. Одним зі способів підвищення конкурентоспроможності може виступати стратегічне управління, а саме узгодженість корпоративної стратегії з певною конкурентною перевагою компанії.

Стратегічне управління є невід'ємною частиною успішної організації, яка постійно розвивається. Встановлене стратегічне управління допомагає організації в пошуку можливих рішень в змінах, які є типовими для сьогоднішнього часу. 

Основною метою стратегічного управління виступає створення конкурентної переваги як найважливішої умови для успіху в бізнесі. Весь потенціал компанії спрямовано на досягнення цієї мети, повсякденних оперативних рішень, заснованих на довгостроковій стратегії. Стратегічне управління являє собою задачу для всього підприємства в кожен момент його існування, а не тільки вузькому колу фахівців один раз на рік. Це спосіб мислення, керівництво до дії та визначальний фактор у поведінці кожного члена компанії.

Конкурентна перевага визначається як щось, що відокремлює підприємство від інших, підтримує його життєдіяльність та зростання. Проте, найбільша помилка більшості підприємств полягає в неповному використанні своїх конкурентних переваг. Деякі компанії вважають, що вони знають свою конкурентну перевагу, але насправді її не мають. Інші ж насправді мають перевагу, однак вони не в змозі її використати.

У сучасному глобалізованому світі все важчим завданням для підприємств стає зберегти свої конкурентні переваги. Компанії проникають на нові ринки, конкуренція стає жорсткішою, а клієнти мають можливість вибирати не тільки з місцевого виробництва, а й зі світового Підприємство піддається зростаючому вимогам до якості, що потребує адаптивності і гнучкості.

Підприємницька стратегія може бути документом або керівництвом про те, як досягти стратегічних цілей. Незважаючи на те, що в основному відповідальність за результат лежить на вищому керівництві, формування стратегії повинно бути результатом роботи всіх ключових співробітників. Суттєвою характеристикою успішної стратегії є її унікальність і життєздатність. Стратегія визначається як траєкторія або шлях до заздалегідь визначених цілей, які формуються корпоративними, конкурентними і функціональними підходами.

Таким чином, існує ряд стратегій підприємства і кожен тип стратегії підходить для певного періоду (зростання, стабілізація і спад). У будь-якому випадку, розробка стратегії повинна бути заснована на визначенні підприємницької діяльності. Компанія повинна бути в змозі збільшити частину своїх сильних сторін і задовольняти потреби клієнтів, які дозволять досягти конкурентних переваг, що сприятиме усуненню конкурентів і дасть змогу отримувати прибутки. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота