ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖІ СЕНДВІЧ-БАРІВ FRESHLINE - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖІ СЕНДВІЧ-БАРІВ FRESHLINE

30.10.2018 13:01

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лебедєва Наталія Юріївна, студент 5 курсу факультету менеджменту, Харківський Національний Університет Міського Господарства ім. О. М. Бекетова


У сучасному світі соціальні мережі є одним з найбільш ефективних інструментів для просування товарів і послуг, завдяки яким можна підвищити впізнаваність бренду, оперативно ділитися новинами з клієнтами, знаходити нову аудиторію і домагатися лояльності клієнтів. Багато компаній активно використовують соціальні мережі для популяризації свого продукту, тому можна сміливо заявляти про те, що соціальні мережі - чудовий PR-інструмент. Також важливим інструментом в побудові якісної маркетингової діяльності компанії є планування. Оскільки в ресторанній практиці дуже важливо вчасно зрозуміти поведінку відвідувачів, задовольнити їх бажання, актуальним є впровадження маркетингового календарю. 

Для вивчення маркетингової діяльності в ресторанному бізнесі у якості об’єкта дослідження було обрано мережу сендвіч-барів FreshLine.

Під час дослідження результатів діяльності мережі сандвіч-барів FreshLine було визначено, що стратегія інтернет просування, яка застосовується на практиці, а саме розробка PR-кампанії з просування бренду за допомогою соціальних мереж та впровадження планування в мережі у вигляді маркетингового календарю, сприяє підтримці потрібного інтересу споживачів до бренду FreshLine.

Впровадження методів і технологій маркетингу в сферу ресторанного бізнесу є необхідністю для сучасних підприємств громадського харчування. Це дозволяє підвищувати якість обслуговування і рівень лояльності споживачів до закладу, а все це – визначальні фактори конкуренто спроможності підприємства.

Проаналізувавши тенденції і сучасний стан маркетингової діяльності мережі сандвіч-барів FreshLine було виявлено слабкі та сильні сторони, а також було проведено детальний аналіз конкурентної середи.

Результати дослідження довели, що якість роботи маркетингових заходів є визначальним фактором у ефективній діяльності мережі. Якість – невід’ємна складова успішності, особливо для мережі фастфудів. Підвищення якості маркетингової діяльності у закладах фастфудів є необхідним заходом задля підвищення ефективності роботи компанії.

Запропоновано введення маркетингового календарю та впровадження активної рекламної кампанії на таких майданчиках соціальних мереж, як Facebook та Instagram.

У ситуаційному аналіз і з'ясувалося, що компанія не так погано представлена в соціальних мережах, але все одно над багатьма позиціями потрібно працювати. Про аналізувавши статистику соціальних майданчиків, були виявлені популярні теми публікацій, портрет читача, а також ефективність різних інструментів просування публікацій.

Було вирішено ввести стратегію з просування бренду в соціальних мережах, яка була розроблена за допомогою досліджень: аналіза статистики соціальних мереж, результатів SWOT-аналізу та обраного профілю ЦА. Також були виявлені важливі механізми просування в кожній із соціальних мереж бренду. Був складений докладний контент-план на один тиждень. Після обліку сформульованих стратегій і інструментів просування був складений бюджетний план. 

За допомогою проведення рекламних компаній бренд повинен стати впізнаваним та комерційно успішним.

Створення маркетингового календарю сприяє чіткому формуванню всіх заходів, що проводяться у мережі. Календар стає основним інструментом для комунікації маркетингових планів між підрозділами компанії, прогнозування, урахування зовнішніх та внутрішніх факторів, які впливають на динаміку продаж. Завдяки календарю було створено план впровадження нових продуктів, а також канали та інструменти комунікації , за допомогою яких здійснюється задоволення потреб гостя та його утримання. 

Впровадження маркетингового календарю та активне рекламування у соціальних мережах дають позитивні результати для мережі сандвіч-барів FreshLine. Обидва заходи спрямовані на досягнення основної мети діяльності мережі – підвищення якості обслуговування, впізнаваність бренду FreshLine, утримання та залучення нових відвідувачів.

Усі запропоновані заходи дозволять підприємству покращити свою конкурентну позицію на ринку, збільшити доходність, підвищити рівень лояльності серед клієнтів.

Література:

1. Авруцкая И.Г. Битва за гостя. Стратегия и тактика ресторанного маркетинга. / И.Г. Авруцкая – М.: ООО Информационная группа «Ресторанные ведомости», 2015. – 184 с.

2. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисциплін / А.В. Войчак. – Київ: КНЕУ, 2001. – 119 с. 

3. Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. / А.О. Старостіна, Д.М. Черваньов О.В. Зозульов. – Київ: Знання – Прес, 2002. – 191 с. 

____________________________

Науковий керівник: Колонтаєвський Олег Петрович, кандидат економічних наук, доцент, Харківський Національний Університет Міського Господарства ім. О. М. Бекетова



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота