ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

31.10.2018 19:07

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Вільчинська Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри гуманітарних і фундаментальних дисциплін Вінницького навчально-наукового інституту економіки Тернопільського національного економічного університету; Пундик Руслана Сергіївна, магістр Вінницького навчально-наукового інституту економіки Тернопільського національного економічного університету


Прибуток виступає основною рушійною силою економіки та головним спонукальним мотивом діяльності підприємців. Він виступає узагальнюючим показником діяльності промислового підприємства.

Прибуток – це втілений у грошовій формі чистий дохід підприємця на вкладений капітал, що характеризує його винагороду за ризик здійснення підприємницької діяльності та є різницею між сукупним доходом і сукупними витратами у процесі здійснення цієї діяльності [1]. Оскільки прибуток є одним із головних аспектів діяльності підприємств, тому це визначає необхідність ефективного управління ним. Управління прибутком являє собою процес пошуку та прийняття управлінським рішень за усіма аспектами його формування, розподілу та використання. Головною метою управління прибутком є забезпечення збільшення прибутку власників підприємств у цей момент та у перспективі.

Для формування ефективного управління прибутком на підприємствах можна запропонувати такі заходи:

1. Підвищення ефективності маркетингової політики. Підприємствам необхідно постійно виходити на нові ринки збуту як та вітчизняному так і зарубіжному ринках, вивчати та формувати попит на продукцію;

2. Проведення ефективної кадрової політики. При раціональній кадровій політиці керівництво організації має як якісний діагноз, так і обґрунтований прогноз розвитку ситуації та має не тільки засіб діагностики персоналу, але й прогнозування кадрової ситуації на середньострокові та довгострокові строки. 

3. Постійний контроль, планування витрат та пошук шляхів їх оптимізації.

4. Удосконалення технічної бази підприємства та підвищення якості продукції.

5. Пошук невикористаних джерел та можливостей для збільшення прибутку підприємства.

Усі підприємства прагнуть у результаті своєї діяльності  максимізувати прибуток. Тільки розуміння того в якому напрямку діяти, може привести до позитивної динаміки. Необхідно застосовувати ефективні підходи до управління прибутком суб’єкта господарювання задля підвищення рентабельності виробництва та інвестиційної привабливості підприємства, зміцнення його конкурентоспроможності. У зв’язку з цим, методи управління прибутком необхідно вдосконалювати. Для підвищення прибутковості підприємства необхідно: постійно вести облік доходів і витрат, враховувати вплив внутрішніх і зовнішніх факторів, проводити ефективний маркетинг, стежити за продуктивністю праці на підприємстві, збирати інформацію про конкурентів, проводити ефективну цінову політику, а також доречно економити на кожному етапі робочого процесу.

Список використаної літератури

1. Блонська В.І. Прибуток торговельного підприємства та напрямки ефективного його використання / В.І. Блонська, Н.М. Іляш, // Науковий вісник НЛТУ України: зб. наук.-техн. праць. – Львів: РВВ НЛТУ України.- 2008.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота