РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ У СОЦМЕРЕЖАХ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ У СОЦМЕРЕЖАХ

21.02.2021 17:04

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Череп Анастасія Олексіївна, студентка, Нікопольський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету; Римарь Ірина Іванівна, викладач другої кваліфікаційної категорії, Нікопольський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету


Розвиток майданчиків соціальних мереж. Першою функцією соціальних мереж було створення онлайн-зв’язків. На сьогоднішній день соцмережі вже змінили свій напрямок розвитку. Вони є онлайн-представництвом людини. Багато розробок користуються величезним попитом: пошук інформації, зберігання та редагування файлів, можливість ведення блогу, спільноти і т.д. Для багатьох соцмережі стали майже синонімом інтернету, особливо в період пандемії. Це хороше підґрунтя для маркетологів.

Соціальний маркетинг або ж Social Media Marketing (SMM) — це новий і перспективний спосіб просування товарів та послуг за допомогою всіх доступних на сьогоднішній день соціальних медіа, що має кінцевою метою збільшення обсягу продажів. Правильне і розумне використання SMM дозволяє ознайомити цільову аудиторію з брендом (товаром, послугою), привернути увагу до діяльності компанії, аналізуючи ринок, тенденції, потреби аудиторії, намагаючись задовільнити запити клієнтів, використовуючи можливості компанії та прогрес у інструментах веб-аналітики [1].

Принцип роботи. За даними станом на 29 жовтня 2020 року, відповідно до результатів дослідження, близько 5,2 мільярда людей у світі мають мобільні телефони, понад 4,66 мільярда користуються інтернетом, а більш ніж 4 мільярди активно використовують соціальні мережі [4].




Яка саме соціальна мережа буде доцільною для конкретного бізнесу залежить від того, який продукт або послуга просувається, і хто є цільовою аудиторією [1].




Доведено, що інтернет-спільноти в соціальних мережах часто формуються на основі культурних факторів. Цільова аудиторія цифрових комунікацій - це коло людей, які роблять подібні запити в пошукових системах. Існують такі  цифрові маркетингові комунікації: RTB (торги в реальному часі); перенацілювання; SMM (маркетинг у соціальних мережах); SMO (оптимізація соціальних мереж); SEO (оптимізація пошукових систем); SEM (маркетинг в пошукових системах).

Для визначення цільової аудиторії можна використовувати метод «5W»: Що? Найменування товару/послуги - світлодіодні лампочки. Хто? Клієнт - власники магазинів, продавці. Чому? Мотивація покупки - хороша націнка на товар, зручна форма замовлення, швидка доставка. Коли? Потреба в товарі - за потребою, з огляду на попит кінцевого покупця. Де? Місце здійснення покупки - сайт виробника, особистий інтернет-кабінет [5].

Відповідні продукти для SMM: прямі продажі; розкрутка бренду; репутаційний маркетинг (підвищення ступеня довіри до компанії або зниження негативного сприйняття користувачів); залучення користувачів на свій інтернет-ресурс.

Переваги маркетингу в соцмережах: використання можливостей для таргетингу; можливість виходу на міжнародний ринок; поширення інформації в геометричній прогресії; побудова взаємовідносин із громадськістю;  формування лояльності цільової аудиторії до компанії; забезпечення розуміння ринку; сприяння діловому партнерству і покращення продажів, заощадження витрат.

Аналіз особливостей та перспектив розвитку соціального медіа маркетингу дозволяє виділити основні проблеми, з яким зіштовхується ця галузь знань: в українському законодавстві не передбачено законів, які б регулювали правила публікації онлайн-контенту в соціальних мережах; ризик втрати прихильності споживачів через відсутність компетентного спеціаліста з SMM; неправильний вибір контенту; у соціальних мережах існує можливість оперативно ділитися своїми враженнями, у тому числі негативними; ризик нерезультативного витрачання грошових ресурсів та часу, спричинений неправильним виокремленням цільової аудиторії; відсутність миттєвого результату.

Отже, робимо висновки, сьогодні соціальний маркетинг сучасний та цікавий інструмент, який активно розвивається та набуває популярності в сфері бізнесу. На жаль, SMM ще не зовсім розвинений в нашій країні, тому він має деякі проблеми та недоліки в своєму розвитку і головним завданням для маркетологів стає покращення якості та ефективності цієї сфери діяльності.

Література:

1. Блог про маркетинг ActualMarketing

2. https://uk.wizcase.com/author/john-bennet/

3. 2020 Social Media Marketing Industry Report

4. https://suspilne.media/74631-onlajn-2020-ak-pandemia-vplinula-na-onlajn-koristuvanna/

5. https://ideadigital.agency/osnovni-metodi-segmentatsiyi-auditoriyi/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота