DIGITAL-ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: РИЗИКИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

DIGITAL-ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: РИЗИКИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ

23.02.2022 12:43

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Залуцький Руслан Олександрович, аспірант, кафедра промислового маркетингу, НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»


Поведінка і очікування споживачів змінюються з кожним днем. Коли справа доходить до цифрового маркетингу, бізнес вже не може задовольнятися збереженням статус-кво. Якщо підприємство буде нічого не робити, то незабаром воно опиниться в невигідній позиції, позиції наздоганяючого і буде намагатися не відставати від конкурентів. Цифрове середовище розвивається з неймовірною швидкістю. За прогнозами IDC, до 2025 року кожна особа, яка має зв’язок із цифровим середовищем, в середньому буде взаємодіяти зі своїм підключеним пристроєм кожні 18 секунд. І цифрова трансформація в маркетингу буде в авангарді цієї еволюції [1]. 

Цифрова трансформація дозволяє розуміти клієнтів більш глибоко. За її допомогою підприємства можуть легко визначити цільову аудиторію та провести сегментацію ринку, легше зрозуміти поведінку споживача та передбачати їх дії. Це, у свою чергу, дозволяє підприємствам використовувати дані, щоб генерувати корисну інформацію та покращувати свою співпрацю з клієнтами [2]. 

Ми окреслили 5 ризиків відсутності діджитал трансформації маркетингової діяльності підприємства [1]:

1. Конкуренція не сидить на місці.

Відомо, що конкуренти завжди намагаються переманити до себе якомога більше клієнтів. В ситуації, коли підприємство не вживає ніяких заходів для свого розвитку, у підприємств-конкурентів виникає перевага. Вони завжди вживають заходів, і діють. Бізнес-конкуренти використовують передові технології, які забезпечать їх успіх в довгостроковій перспективі. За допомогою правильних інструментів цифрового маркетингу вони можуть залучити не просто нових клієнтів, а й клієнтів, які розуміють цифрові технології, які можуть бути незадоволені старіючої технологією підприємства, яке не розвивається. Вимоги клієнтів будуть продовжувати змінюватися. Тому виникає необхідність змінювати бізнес в залежності від змін потреб споживачів, постійно розвивати його і адаптувати відповідно до трендів на ринку.

2. Менша віддача, нижча ефективність.

Маркетингова команда має бути відданою та продуктивною, щоб досягти успіху. У цифровому маркетингу швидке, гнучке розгортання кампаній за допомогою різних каналів це не щось, що просто приємно мати, це те, що необхідно мати для створення чудового досвіду для клієнтів. Але покладатися на підтримку ІТ чи агентства для проведення кампанії не є повністю доцільним. Потрібно надавати маркетинговій команді сучасні інструменти автоматизації маркетингу, необхідні для швидкого розгортання кампаній. Зміна не тільки покращить залучення клієнтів, але й допоможе підприємству заощадити на ефективності та результативності.

3. Кампанії повинні мати вплив на клієнтів, інакше про них забувають.

Серед змін на ринку варто відзначити появу необхідності в налагодженні особистісних комунікацій. Якщо ви спілкуєтеся з потрібним клієнтом у потрібний час щодо тем або бізнес-рішень, які їх цікавлять, ви отримуєте (і заробляєте) лояльність клієнтів. Клієнти хочуть контент, який говорить з ними безпосередньо. Якщо бізнес не можете швидко керувати та запускати релевантні та цікаві кампанії, він може втратити не лише увагу клієнтів, а й співпрацю з ними і їх бізнесом. За допомогою гнучких персоналізованих кампаній, які масштабуються в різних каналах, можна допомагати їм(клієнтам) дізнатися те, що вони хочуть знати.

4. «Талант може шукати зеленіші пасовища».

Незграбна, застаріла технологія не приваблює нових інноваційних талантів. Сучасна робоча сила є конкурентоспроможною, і маркетинговий талант буде шукати робоче місце, яке допоможе їм бути гнучкими та ефективними, залишаючи достатньо часу для створення нових захоплюючих ідей. Завдяки надійній, простій у використанні маркетинговій технології маркетингова команда може впроваджувати інновації та покращувати загальний дохід. Завантаження їх трудомісткими технологіями не тільки неефективне, але також може мати негативний вплив на моральний дух і, в довгостроковій перспективі, на зростання бізнесу.

5. Клієнти тяжіють до кращого досвіду.

Нарешті, сьогоднішні клієнти, які розуміють цифрові технології, мають вибір. Вони більше не залежать від попередніх закупівель для прийняття рішень. Вони хочуть швидко, легко та зручно. І вони хочуть бути забезпечені відповідним контентом через різні канали комунікацій. Задовольнити їх потреби це не проста задача, і вона потребує постійного вдосконалення її рішень. Використання надійної маркетингової технології, яка розвивається разом із бізнесом і розвивається відповідно до запитів клієнтів, є найкращим варіантом для збереження конкурентоспроможності на сучасному ринку.

Хоча цифрова трансформація не є чимось новим, нинішні умови змусили багатьох підприємців пришвидшити впровадження настільки, наскільки суспільство не могло передбачити. Але замість того, щоб боятися змін або боротися з адаптацією, підприємства повинні дивитися на те, як це насправді дозволяє їм досягати важливих внутрішніх цілей, особливо коли йдеться про маркетинг і продажі [2].

Література:

1. Wilson J. Explore Digital Transformation in Marketing | 5 Risks of Doing Nothing [Електронний ресурс] / Julie Wilson. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://blog.marketo.com/2020/02/digital-transformation-five-risks-of-doing-nothing.html 

2. Jonsson M. Why Digital Transformation Is Crucial for Marketing and Sales Alignment [Електронний ресурс] / Mathias Jonsson. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://blog.marketo.com/2020/09/why-digital-transformation-is-crucial-for-marketing-and-sales-alignment.html 

____________________________

Науковий керівник:  Солнцев Сергій Олексійович, доктор фізико-математичних наук, професор, НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота