РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

29.09.2023 15:03

[13. Соціологічні науки]

Автор: Горпинич Ольга Валеріївна, кандидат філософських наук, доцент, Державний торговельно-економічний університет, м. Київ



Важливою умовою підвищення якості навчання є аналіз і дослідження таких проблем сучасної освітньої діяльності університетів, як впровадження освітніх інновацій, напрацювання нових механізмів співпраці із майбутніми абітурієнтами, їх батьками тощо. Ефективна ринкова стратегія університету, яка б забезпечила йому реальні конкурентні переваги і довгострокові перспективи виживання і зростання, може бути розроблена лише на основі чіткої стратегії і реалізована на основі рекламної комунікації на ринку освітніх послуг. Якими б досконалими не були розроблені у закладі вищої освіти ринкові програми, встановлені привабливі ціни на освітні послуги, цього не достатньо. Закладам вищої освіти необхідно впроваджувати ефективні комунікації з їх цільовими аудиторіями. Навчальний заклад має інформувати споживачів та інших людей про свої цілі, діяльність та пропозиції, а також мотивувати їх цікавитися закладом вищої освіти.

На сьогодні склалася парадоксальна ситуація, коли ринок закладів вищої освіти (ЗВО) регулюється швидше вимогами абітурієнтів, уподобання яких є відмінними від вимог роботодавців. Маючи фактично дві категорії споживачів – майбутніх фахівців та роботодавців, ЗВО повинні були б виконувати роль посередника та регулятора між цими групами. Натомість, намагаючись задовольнити споживачів, так би мовити «на вході», ЗВО втратили посередницьку та регуляторну роль, і продукт, який вони випускають «на виході», часто не влаштовує роботодавця, самого фахівця і, як наслідок, державу в цілому. Орієнтуючись на бажання випускників шкіл отримати вищу освіту, вищі навчальні заклади щороку збільшували кількість першокурсників, що стало головним чинником дисбалансу між тим, що продукує ринок освітніх послуг, і тим, що вимагає ринок праці.

Закладам вищої освіти для успішного просування своїх освітніх продуктів повинні широко застосовувати зовнішні комунікації, складовою яких є реклама. Під час вибору форм, каналів, інтенсивності, динаміки рекламних заходів необхідно перш за все враховувати вимоги цільової аудиторії, основними представниками якої є потенційні здобувачі вищої освіти та покупці освітніх послуг (батьки та інші родичі здобувача). Під час формування рекламних комунікацій повинні бути враховані потреби й вимоги всіх учасників технологічного ланцюга освітніх послуг («школа – професійний освітній заклад ЗВО – ринок праці»). Серед усіх каналів поширення інформації про ЗВО сьогодні з точки зору зростання кількості учасників найбільш динамічним чином розвивається такий канал поширення реклами, як Інтернет, а особливо соціальні мережі, тому саме на нього мають бути спрямовані рекламні інвестиції ЗВО.

До створення зовнішнього іміджу навчального закладу відносять розробку програми щодо підвищення якості освітніх послуг; створення фірмового стилю університету (створення носіїв фірмового стилю: бланка листи, конверта і ін.); розробка дизайну і оформлення внутрішніх приміщень університету. Також до цього виду іміджу відносять розробку іміджевої реклами вузу (розміщення в газетах, журналах і в мережі Інтернет рекламних статей, пов'язаних з ювілейними датами, важливими подіями університету); участь вузу в суспільному житті (в економічних і екологічних програмах міста, міжнародних проектах, здійснювати адресні благодійні пожертвування та ін.); взаємодія зі ЗМІ (розміщення прес-релізів та широке висвітлення названих заходів в ЗМІ та ін.)

У XXI столітті успішність навчального закладу на такому великому та різноманітному ринку освітніх послуг залежить від швидкого реагування та підлатування під стрімкість розвитку суспільства разом із ІТ технологіями.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота